2021-2022 eğitim-öğretim yılı Bahar Dönemi Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Mayıs Ayı Kurulu Yapıldı.
2021-2022 eğitim-öğretim yılı Bahar Dönemi Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Mayıs Ayı Kurulu, 09.05.2022 tarihinde, 4 öğretim üyesinin ve Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Öğrenci Temsilcisinin katılımlarıyla toplandı. Kurulda öncelikle, Nisan Ayı Kurulu’nda alınan kararların ne ölçüde gerçekleştirildiği görüşüldü. Ardından Bahar dönemi derslerinin işleyişi ile ilgili paylaşımlarda bulunuldu. Ara sınav sonrası öğrencilerin derse devamıyla ilgili görüş alış verişinde bulunularak ilgili kararlar alındı. Uzaktan ve yüz yüze yürütülen derslerin kontrolleri ve yapılamayan derslerin telafi edilmesiyle ilgili dikkat edilecek konular görüşülerek karara bağlandı. Bahar dönemi ara sınavları görüşülerek, sınavların iş ve işleyişi ile öğrenci başarısının nasıl artırabileceğine yönelik olarak kararlar alındı. Söz konusu kararların ışığında, Bahar dönemi dönem sonu sınav programına yönelik beklentiler paylaşıldı. Anabilim dalı öğrenci temsilcisinin öğrenci sorunları ve beklentileri ile ilgili paylaşımları gözden geçirilerek ilgili kararlar alındı. Dönem sonu sınavlarına yönelik olarak öğrenci temsilcisinin iletmiş olduğu öğrenci taleplerinin dikkate alınarak sınav programlarının hazırlanması kararı alındı. 2021-2022 eğitim-öğretim yılı Bahar Dönemi’nin geriye kalan haftalarının sağlıklı, huzurlu ve verimli geçirilmesi temennisiyle toplantı sonlandırıldı.
- Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinden AGS Başarısı!
- Anabilim Dalı 2025/Ağustos Ayı Kurulu
- Anabilim Dalı 2025/Temmuz Ayı Kurulu
- Anabilim Dalı 2025/Haziran Ayı Kurulu
- Eğitim Fakültesi Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
- "Deneyim Sohbetleri Paylaşımı” Etkinliğinin İkinci Toplantısı Gerçekleştirildi
- NEVÜ Sınıf Öğretmenliği Öğrencileri Tarafından “İlkokullardaki Suriyeli Öğrencilerin Sosyal Uyumlarının Güçlendirilmesi Projesi” Gerçekleştirildi
- NEVÜ’de “Deneyim Sohbetleri Paylaşımı” Etkinliği Gerçekleştirildi
- Anabilim Dalı 2025/Mayıs Ayı Kurulu
- NEVÜ Eğitim Fakültesi Bünyesinde Gerçekleştirilen “Erasmus+ Blended Intensive Programı” Tamamlandı